Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

and I wish I was the moon tonight

Go down 
+4
dean cunningham
ilona polasz
erica bennett
katelyn garcia
8 posters
AvtorSporočilo
katelyn garcia

katelyn garcia

Število prispevkov : 6
Kraj : newcastleton, scotland

and I wish I was the moon tonight Empty
ObjavljaNaslov sporočila: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptySre Sep 19, 2012 5:20 am

I’m so tired and I wish I was the moon tonight ,

and I wish I was the moon tonight Hein-1 and I wish I was the moon tonight Alex-1 and I wish I was the moon tonight Lima-1
    i think it's pretty obvious that i'll be making avatars (150x200). megasuperfantastično bi bilo, če bi ob svojem naročilu (besides the name of your fc - doooh) dodali še par linkov galerij slik, da mi olajšate brskanje po stircu googlu mr. grey šola se je spet začela, i'm busy, busy, busy - kar pomeni, da boste na avatarje a bit čakali (potrpežljivost je lepa čednost, trust me). andd remember that i'm not a creepy terminator ft. computer thingy human or whateva, plus; I can be lazy lard :3 še especially takrat, ko fc nima pretirano ogromno izbiro slik (i'm like fml, why me?, I CAN'T DO IT). yep, samo zamislite si retardirano osebo, ki zganja teror nad računalnikom/photoshopom. divje much? no, ko smo pa že pri tem, za izdelavo uporabljam the one and only adobe photoshop CS5. v paketu dobite 10+ avatarjev (pretty much odvisno od mojega počutja oz. volje). feedback is always nice :3 tell me what you think, pa naj bo to kritika, predlog ali pohvala. here it is.
    mr. grey

Nazadnje urejal/a katelyn garcia Sre Sep 19, 2012 5:27 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh Go down
erica bennett
the pain within
the pain within
erica bennett

Število prispevkov : 7

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptySre Sep 19, 2012 5:21 am

oh, me first! love3 emily vancamp for me, pretty please? (:
Nazaj na vrh Go down
ilona polasz
psychotic maniac
psychotic maniac
ilona polasz

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptySre Sep 19, 2012 5:30 am

if i may, i wanna try you out for some lily aldridge icons. pretty please with a cherry on top love2
Nazaj na vrh Go down
dean cunningham
attention whore
attention whore
dean cunningham

Število prispevkov : 19

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptySre Sep 19, 2012 5:37 am

Nazaj na vrh Go down
liam mcintyre
ready to start
ready to start
liam mcintyre

Število prispevkov : 32

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptySre Sep 19, 2012 8:04 am

Nazadnje urejal/a liam mcintyre Čet Sep 20, 2012 5:30 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh Go down
katelyn garcia

katelyn garcia

Kraj : newcastleton, scotland

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptyČet Sep 20, 2012 1:22 am

erica bennett je napisal/a:
      oh, me first! love3 emily vancamp for me, pretty please? (:

here you go (:
    love3
    and I wish I was the moon tonight AcnieKVG and I wish I was the moon tonight AdwYktPH and I wish I was the moon tonight AbiGrMT3 and I wish I was the moon tonight AdyFvokd and I wish I was the moon tonight Adr9MnPk and I wish I was the moon tonight AdvgoLVw and I wish I was the moon tonight AbnBUNeC and I wish I was the moon tonight Adl5EjRX and I wish I was the moon tonight Aco0UzLY and I wish I was the moon tonight Abj6RDQ6 and I wish I was the moon tonight Adu1MEEK and I wish I was the moon tonight AbjTAJdo

Nazaj na vrh Go down
azure roscoe
beautiful nightmare
beautiful nightmare
azure roscoe

Število prispevkov : 11
Kraj : marseille, france

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptyČet Sep 20, 2012 4:33 am

še zame prosim rosie huntington-whiteley merci love2
Nazaj na vrh Go down
erica bennett
the pain within
the pain within
erica bennett

Število prispevkov : 7

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptyČet Sep 20, 2012 5:08 am

oh gosh, they're asdfghjkl-mazing, thank you much. love3
Nazaj na vrh Go down
mereneith jordan
a killing machine on the run
a killing machine on the run
mereneith jordan

Število prispevkov : 10

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptyPet Sep 21, 2012 7:50 am

Nazaj na vrh Go down
devin roarke
moonlight lover
moonlight lover
devin roarke

Število prispevkov : 20
Kraj : galway, ireland

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight EmptySob Sep 22, 2012 7:35 am

Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: and I wish I was the moon tonight   and I wish I was the moon tonight Empty

Nazaj na vrh Go down

and I wish I was the moon tonight
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1